Main Menu

کورونا وائرس (COVID-19) اور اولمپک گیمز ٹوکیو 2020 سے متعلق IOC ایگزیکٹو بورڈ کا بیان

Spread the love
لوزان ، سوئٹزرلینڈ:
بین الاقوامی اولمپک کمیٹی (آئی او سی) کے ایگزیکٹو بورڈ (ای بی) نے آج 24 جولائی سے 9 اگست 2020 ء تک ہونے والے اولمپک گیمز ٹوکیو 2020 کی کامیابی کے بارے میں اپنے پورے عہد کا اظہار کیا ہے۔
آئی او سی ای بی نے کورونا وائرس کی صورتحال سے نمٹنے کے لئے اب تک اٹھائے گئے تمام اقدامات کے بارے میں ایک رپورٹ سنی ، جس کے بعد جامع بحث ہوئی۔

فروری کے وسط میں پہلے ہی مشترکہ ٹاسک فورس تشکیل دے دی گئی تھی ، جس میں آئی او سی ، ٹوکیو 2020 ، میزبان شہر ٹوکیو ، حکومت جاپان اور عالمی ادارہ صحت شامل ہے۔ آئی او سی ای بی اقدامات کیے جانے والے اقدامات کی تعریف اور حمایت کرتا ہے ، جو ٹوکیو کے محفوظ اور محفوظ کھیلوں کی میزبانی کے منصوبوں کا ایک اہم حصہ ہے۔

آئی او سی اس موضوع پر اقوام متحدہ کی سرکردہ ایجنسی کی حیثیت سے ڈبلیو ایچ او کے مشورے پر عمل پیرا رہے گی۔ آئی او سی ای بی نے اپنے قیمتی مشوروں اور تعاون کو جاری رکھنے پر عالمی ادارہ صحت کا شکریہ ادا کیا۔

اس میں کھلاڑیوں ، قومی اولمپک کمیٹیوں ، بین الاقوامی فیڈریشنوں اور حکومتوں کے عظیم اتحاد اور یکجہتی کی بھی تعریف کی گئی۔ اس نے کھیلوں کی تیاریوں اور خاص طور پر اہلیت کے مقابلوں کے سلسلے میں ان کے قریبی تعاون اور لچک کا خیرمقدم کیا ہے۔ کورونا وائرس کے چیلنجوں سے نمٹنے کے لئے تمام اسٹیک ہولڈرز مل کر کام کریں گے۔

آئی او سی ای بی نے تمام کھلاڑیوں کو اولمپک گیمز ٹوکیو 2020 کے لئے تیاری جاری رکھنے کی ترغیب دی ہے۔ آئی او سی ایتھلیٹ 365 ویب سائٹ پر دنیا بھر کے ایتھلیٹوں کے لئے قابل رسائی تازہ ترین معلومات اور پیشرفت فراہم کرکے ایتھلیٹوں کی حمایت کرتا رہے گا۔





Related News

احمد سلیم، ترقی پسند ادب کا خزانہ تھے تحریر: پرویز فتح ۔ لیڈز، برطانیہ

Spread the loveہماری دھرتی کے ایک انتہائی قابلِ قدر شاعر، محقق، مفکر، آرکائیوسٹ، ترقی پسندRead More

تنویر گوندل (لال خان) کی یاد میں جون 1956 تا فروری 2020 ایلن ووڈ 21 فروری 2020

Spread the loveمیں نے ابھی ابھی اپنے ایک عزیز دوست اور کامریڈ تنویر گوندل کےRead More

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *